TRÅKIGT

Va skönt jag har äntligen orkat mig in i duschen så nu känner
jag mig mycket fräschare. Jag känner mig även piggare. Jag
borde igentligen vara hemma en dag till för säkerhetens skull
men det klarar jag inte av för jag blir så rastlös.

Ja, idag så smällde det till i min sladd som jag laddar min dator med
så där försvann den och gick helt paj, men vi ska ringa i morgon och
fixa så att jag kan få en ny så just nu sitter jag på den stora vanliga
datorn för att spara batteri på min bärbara till i kväll då jag ska kolla på
någon film :)

Nå mer roligt finns det inte att berätta förutom att mamma tyckte synd om
oss båda så hon köpte hem lite cola till mig och lite annat gott som jag
kommer att avstå ifrån för jag har inte gjort något annat än att moffat i mig
godsaker hehe:)

Nu ska jag och mamma mysa lite framför tv, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0