TORSDAG

Jag har faktiskt hållt mig borta från datan ett bra tag nu. Jag har
haft så mycket att göra i skolan och sen har jag även varit upptagen
med att gosa med bebben som är helt otrolig :)

Ja nu gör jag inte heller så mycket jag har pluggpause, jag håller
på att plugga till religonsprovet som är i morgon och även historia.
Jag har verkligen svårt för det där med historia det går inte alls känns
det som men religonen går däremot bättre och de känns bra :)

Snart börjar sportlovet ja det börjar redan i morgon och va skönt det
kommer bli även om veckan kommer gå så otroligt fort som det brukar
göra. Ska även bli skönt att komma iväg för jag och Evelina åker ju på
en liten upptäcktsfärd till Göteborg och det kommer bli super tror jag!



mysevelina på alla hjärtans dag

dubbelhakan på g. Va säger man kärlek börjar ofta med bråk och slutar med


Barnbidrag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0