SVÄLT

Evelina kom för ett tag sen hon bara klampar in när jag ligger här ensam
och sover. Jag är verkligen helt slut körd och jag såg nästan ljuset!
Nu duschar Eve om det är någon som vill veta det så därför passar jag på
att skriva lite här.

Vi ska äta jätte god mat det blir kött jag håller seriöst på att svälta ihjäl för jag
har inte fått i mig någon mat idag. Sen ska vi förmodlgen ta oss till affären
för att köpa oss en liten godbit men det är långt och dessutom är det flera
minus grader ute.

Fast å andra sidan börjar jag piggna till helt plötsligt så vem vet om vi får
för oss att göra något äventyr i stället. De får vi se.






Hade inget roligare att lägga upp bild på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0