SÖNDAG

Nu lämnar Evelina mig om  tio minuter och jag är verkligen
ledsen uhu. Men skönt att bli lite ensam endå för jag mår
verkligen inte bra känns inte som att det kommer gå över alls.
Sen har det snöat ute så det är hur mycket snö ute som helst
så Jenny fråga mig om jag ville följa med henne och några
och åka lite pulka också och det är ju verkligen super kul så
får se om min ork kommer så kanske jag följer med dom :)

Annars blir det att vara hemma och plugga för nu är det verkligen
mycket med prov och redovisningar och jag lovade ju mig själv
att ge allt nu sista terminen :) så är det.

Måste gå och kramas lite med Eve den lilla tiden som är kvar
och imorgon kommer förmodligen barnet, åh.
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0