SJUK

Gud va hemskt det är att vara sjuk, jag tycker verkligen att det är jobbigt.
Igår somnade jag jätte tidigt och är glad att jag lyckades sova natten igenom.
Nu kan jag verkligen inte göra de huvudet är tungt och halsen gör ont,
sen den där förbannade febern åh! Tur att jag kan ligga med datan i sängen
eftersom jag inte kommer orka ta  mig upp idag,

Jag tror att det är Evelina som ligger bakom det  här för i lördags var hon
krasslig och nu ligger hon hemma och är sjuk. Det är typiskt fast ändå
bra för då kan vi ligga och tycka synd om varandra :)



Kommentarer
Postat av: jenny

fyfan stackare. ja sitter på lektion och håller på att avlida, huvet känns som en fet jävla sten som dringlar vänster höger hela tiden, ochhostan .. ja den ska ja inte ens tala om, tycker synd om minna kamrater! =D Ska nog ta mig en liten tripp hemåt alldeles strax.. . krya på dig hjärtat<3

2009-02-03 @ 08:38:23
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0