HÖGSKOLA

Skoldagen idag har varit bra och jag känner mig så glad men
har även en pirrande känsla  i kroppen. Vi har varit på högskolan
idag och det känns verkligen nära nu till studende och de är inte
bara högskolan som fick de att känna så utan vi har betalat våra
mössor  och planerar för utklädnasshowen :)

Studenten är något man bara längtar till och bara ser att andra tar
men nu är det faktiskt våran tur och gud va jag längtar men är ändå
rädd. Jag har kommit fram till att jag vill plugga vidare direkt så har
man det gjort. Jag har kollat igenom massa papper och sånt jag tog
idag och de som ja vill söka till ligger ända i Trollhättan men det
känns som att det inte spelar någon större roll :) men man fårse.

Och på tal om högskolan gissa vem jag såg där jo min fina
Evelina och gissa vem som blev glad då, jo Evelina haha skoja
ja vart super glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0