HA TRÅKIGT HELA TIDEN

Nu sitter jag här igen mätt och belåten och roar mig på lite olika
sätt lyssnar på abba spelar harpan och kollar runt lite och pratar
med Evelina på msn, en riktigt bra start på denna lördags morgon :)

Idag händer det inte så mycket jag och Evelina har bestämt att
"ha tråkigt hela tiden tills  vi åker" dagar. Så jag ska bara göra lite
 så saker som att städa mitt rum, tvätta och börja små packa lite :)
 Men jag tror knappast att jag sitter inne hela dagen men det blir
 iallafall inget märkvärdigt idag! 

Nu ska jag fortsätta spela harpan det är beroendeframkallande för
jag måste spela tills jag kan gå ut, och om jag går ut så måste jag
spela igen för att jag va så duktig osv. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0