DAX FÖR ETT SYSKON

Nu börjar jag bli riktigt nervös här hemma, mamma är nu uppe
på förlossningen och ska föda mitt bliviande syskon som jag
verkligen varit emot från den dagen jag fick reda på att hon var gravid.
Men nu när det äntligen är dax, kan ja säga äntligen om jag varit emot
de från första början? Ja för nu längtar jag jätte mycket efter att få träffa
barnet som gömmer sig där inne.

Jag har pratat med mammas kille och det tar tid ungen är seg och verkar
inte ha någon bråska  på att komma ut. Men bara hoppas att allt går bra
och glädja mig över att få vara hemma ensami lugn och ro :)


Kommentarer
Postat av: M H A L I N , malta09

svar - hha , ah , men det kändes ändå inte som mej , men jag ska strax lägga upp ett vidoinlägg igen , om mitt internet inte krånglar.. -.- ' hah , hur har din dag sett ut då ? :)

2009-02-09 @ 17:53:13
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0