COLA

Gissa vad jo jag är friskt som en lärka jag mår faktiskt jätte bra
idag förutom att jag sov så otrolitg dåligt inatt så ögonen är halva.
Vad kan man göra åt de då? Jag har tagit ett glas cola för det ska
ju pigga upp. Då kanske ni tänker vem blir sugen på cola kl 0700?
Frågan är vem är det som dricker kaffe på morgonen usch!

Nej jag brukar inte dricka cola när jag är trött men idag blev det så
och nu ska jag gå och borsta tänderna sen vidare till bussen som går
om 15 min. Idag blir det en långdag 8.00-16.30 usch!

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

så det blev skolan idag? skönt att du mår bättre hjärtat! :)

2009-02-05 @ 11:39:40
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0