Alla hjärtans dag

Jag ska snart gå ut och gå denna lördags morgon med Angelica.
De är jätte fint väder ute med strålande sol och klarblå himmel,
fast ändå är det massvis med snö och 9 minusgrader härligt!
Det ska bli jätte skönt så kanske man vaknar till liv och blir pigg
och glad:)

Om inte glad så blir jag nog det senare!
Idag är det alla hjärtans dag och egentligen ingen dag jag hurrar
och firar för men jag tycker om att umgås med mina nära och kära
på den dagen.
Så min storebror kommer hit senare och vi ska fika lite familjen och
såklart nya bebisen som har skrikit hela natten.

Jag ska även träffa Evelina men vi har inte bestämt vad för mys det
blir. Kanske äter vi ute, eller går på en bio. Vi ska iallafall boka
tågbiljetter till Göteborg :) weho.



Nu ska ja sätta på mig kläder som är anpassade för att
gå ut och gå. Hej
 

Kommentarer
Postat av: hökarängenbästasvängen

bättre att åka till stockholm vettu :)

2009-02-15 @ 14:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0