Tisdag

Har precis ätit frukost och även varit hos tandläkaren för ett tag sen och det gick bra
men när dom "undersöker" är jag så spänd att dom ska slinta med sakerna och skära
upp hela munnen, de är väl sånt som faktiskt kan hända.. Iallafall hade jag inge hål
som vanligt jag har tydligen bra tänder för jag har aldrig haft ett hål. Skryter lite.



Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske träffa Nattis men först och främst ska jag städa
på mitt rum, slänga i några maskiner med tvätt och sen se vad som ska packas ner. Jag
är så orolig att jag kommer glömma pengar/pass biljett eller hela resväskan när jag åker.
Jag glömer jämt saker och ibland händer det även att jag glömmer tågbiljetter osv även
fast jag dubbel kollar att de är med hundra gånger suck...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0