Kan man ha

en tråkigare blogg eller nej skulle inte tro det. Idag är det fredag vilket betyder
att många ska ut och festa eller göra andra roliga saker, men inte jag. Igår flyttade
jag hem pga att jag hade faktiskt en massa hemlängtan till mina saker min säng
och den största hemlängtan var nog tryggheten som jag har här hemma..
Frågan är om jag någonsin kommer att klara av att flytta hemifrån dum fråga de är
klart jag kommer nån gång i livet iallafall..

Maysen har blivit så stor fast inget jag missat för jag har varit hemma och hälsa på
hela tiden haha.. Hon är lite över 6månader och har fått två tänder vilket hon haft
i en månad skulle jag tro och glad är hon för det mesta nu också tur de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0