Jobbet

Sitter på jobbet nu igen. Det känns som jag inte är någon annanstans än på jobbet
men nu har jag bara nästa vecka kvar att jobba efter schema men sen blir det som
tim vikarie vilket kan bli ganska skönt ett tag..

Men innan de ska jag ha lite sommarlov nu är det mindre än två veckor tror jag tills
vi åker iväg till Cypern och det ska bli härligt att komma iväg även om jag inte just nu
känner några lyckorusningar i kroppen, men de kommer får jag hoppas annars
borde det vara någe fel på mig.. Men tror att det är för man inte tänker på så mycket
annat än jobbet.

Ska fixa lite nu och sen gå att byta om och idag blir det sängen på en gång när ja kommer
hem vilket jag sagt sen jag började jobba men inte blivit av än. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0