Godnatt

Nu är jag klar hoppas jag det finns säkert något jag missat men då får jag har gjort
de för om jag dubbelkollar kommer ja lägga ut saker och definitift glömma något.
Jag har visst lite kvar att packa men de är saker som jag måste ha nu innan också
som ex tandborste och ansiktskräm osv..

Jag kommer inte skriva nå mer och ja tror jag ska dö för ja mår fortfarande inge bra
huvudet är i tusen bitar och känns som jag ska spy när som helst usch skulle gissa
på brist på vatten i min kropp.. Men men skitsamma sova ska jag göra nu för jag fattar
inte hur förbaskat trött man kan vara.

Ha det så bra allihoppa och hoppas ni får regn i tråkiga sverige :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0