LÖRDAG

Idag är det lördag som förhoppningsvis alla vet hehe och igår
så började mitt efterlängtade och sista påsklov. Det känns
både skönt och sorligt men det är nog så för dom flesta som går
sitt sista år nu :)

Idag har jag varit på kalas hos min kusin som fyller 10 år och jag blir
så förbannat irriterad att du inte ens kan skärpa till dig en enda gång
när du är på barnkalas det är inte okej att komma full då. Ibland
måste man använda hjärnan även om man inte har någon.
(ursäkta mig)

Nu sitter jag och väntar på Eve som bestämde sig för att komma hit
från Surahammar så det var bara för henne att springa för att hinna med
sista bussen. De ska bli skönt att träffa henne och vi ska inte göra
något speciellt men det blir nog att ta en öl och sitta och prata om sånt som
bara vi pratar om mysigt :)

Tog några  fina bilder på Maya redo för
kalaset :)

Maya och Felice




Söta älskling


Maja, Maya, Felica ( Ja vi har även en katt som heter Maja haha)


Nu ska jag byta om från min pyjamas :)
Ha en bra lördag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0