*

Har nyss kommit hem igen jag har varit ute och åkt lite bil
med hög musik med jenny m.fl. Skönt tycker jag när man
är sådär alldeles över trött. Men jag kände att nu får de vara
nog för man kan inte ha vart med osocial än jag var just då.

Och jag hatar det här nu är jag på ett humör då jag är övertrött
och kommer att lyssna på lugn musik och låta tankarna rulla men
debrukar ofta bli på fel tankar. Men det måste bli så ibland
också, ibland kan de vara skönt att tänka på  saker som man
egentligen inte borde.



det går bara inte att komma över..

Kommentarer
Postat av: Jenny

På lördag gumman..på lördag! :D:D:D

2009-04-26 @ 23:02:41
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0