TRÖTT

Idag har det varit en lång och ganska så jobbig dag.
Skoldagen har varit sådär den har mest bestått av tråkiga lektioner
och historia prov som jag inte har en aning om hur det gick.

Jag var tvungen att gå tidigare från skolan för att gå på jobb introduktion
De känns jätte bra att ha fått vikariat men det var väldigt jobbigt
att sitta två timmar och bara lyssna. Men det gick iallafall bra och nu
ska jag bara vänta på mina inloggnings uppgifter som jag behöver för
att sedan kunna lämna in tider på dagar och tider som jag kan jobba.
Kvällar och helger nu och sedan jobba hela sommaren och förhoppningsvis
får man anställning, annars får man fortsätta vara vikarie. Känns bra
vilket som faktiskt.

Jag är iallafall helt slut och snart ska man börja ladda batterierna för att ha
Nationella Eng A writing imorgon. Jag ska verkligen klara Eng A efter så
många år. Om jag klarar det (de är tre eller fyra delar) så ska jag fira
med cigarr och champagne de är en sak som är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0