SOOOOL

Vilket härligt väder det är ute de är helt underbart med värme
och sol man blir så otroligt pigg och glad. Jag ska snart gå ut
på tomten och sätta mig i solen med lite Cola och bara vara en
stund. Härligt härligt!

Jag hade EN A nationella idag och jag blev så otroligt besviken
de gick verkligen inte bra. Jag vet inte varför jag är besviken, jag
är inte besviken för att jag inte gjorde mitt bästa för det gjorde jag
verkligen. Men jag blir nog besviken på att jag bara inte förstår,
förstår det alla tycker är bus-enkelt och en som precis kunnat läsa
på svenska skulle kunna klara av. Men nu ska man väl inte deppa
hela dagen för de.

Nej nu blir det nya tag för idag idag idag idag måste jag verkligen bli
klar med mitt projekt usch och fy men jag är trött på att plugga på de
och trött på att plugga på helger!  Idag blir allt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0