SJUK

Jag har varit lite halv krasslig hela veckan och idag har
jag varit hemma från skolan för jag mådde verkligen inte
bra när jag vaknade. Jag borde inte gnälla för jag får förmodligen
skylla mig själv som badade ute trots att det bara är april.

Men imorgon blir det iallafall skolan för jag har två prov som
väntar både histora och religion usch säger jag bara. Men jag har
bestämt mig att bara göra historia provet, jag klarar inte av att ha två
prov samma dag men där får jag väl också skylla mig själv att jag
inte gjorde historia provet när det skulle göras. Det ska bli så skönt
när allting är över och speciellt projektarbetet som jag måste kämpa
med hela helgen för att sedan kunna lämna in det på onsdag klar
eller inte.

Nu ska jag vässa pennan och ta fram papper och
skriva ner det viktigaste om medeltiden, ute i sista
minuten som vanligt åh va trött ja blir på mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0