ONSDAG

Nationella provet kändes som att det kunde gått riktigt bra men
eftersom det är flera saker som man måsta ha med ex. diskutera
jämföra o.sv. kan det vara att man missat att få med något för min
svaga sida är att skriva bra och formulera mig på bra sett.

Efter provet åkte jag till hälla och köpte en jacka ingen märkvärdig
utan mer en åt det sportiga hållet som jag ska ha när jag motionerar
till skolan också. Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag
och mamma har varit ute och motionerat två gånger idag med Maya
i vårsolen hoppas det håller i sig ända fram till sommaren.
Vi har både skrattat och skämtat och det kändes skönt att bara tillbringa
tiden med mamma.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Lars baka scons
som vi blev sugna på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0