ONSDAG

Hej hallå på er.
Tänkte skriva lite om gårdagen och berätta att jag tog faktiskt
mitt första dopp i mälaren igår.

Igår umgicks jag med världens bästa Jenny hela dagen vi
gick runt lite på stan, åt pizza och bara umgicks.
Lite senare eller ja vid 22.00 kom Marcus med sin nya sportbil
och hämtade oss hemma hos mig för jag hade fått för mig att
jag promt skulle bada och med mycket om och men när jag
stog där med min bikini kom jag ner i vattnet trots all is som låg
där omkring. Starkt gjort av mig!

Nu får man hoppas på att man inte blir sjuk men det ska jag
nog klara mig ifrån :).


Jenny undrade även om jag ville följa med i morgon till busborgen
med hennes 3åriga lillesyster, så dit ska vi i morgon på förmiddagen
och jag tar även med mig mammas kompis lilla dotter som är i
samma ålder. Lite får man allt offra sig, men jag tror nästan att jag
kommer ha roligare än barnen haha.

Nu ska jag kolla på Andra avenyn
och bara vara. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0