MÅNDAG

Snart är det daxt att begee sig tillbaka till skolan har haft hål från halv
tio och börjar vid halv tre igen. Jag ska gå till skolan så jag ska möta
Angelica vid 13.00. Jag har fixat lite på mitt projektarbete men som vanligt
möter man på något som man hackar upp sig på, så nu är det bara att
vänta tills ikväll då man kan få lite hjälp.

Man tycker ju att de borde minska med skolarbeten men istället får man
bara nya uppgifter och arbeten som man ska göra innan man knappt
hinner bli klar med dom gamla. Nu har jag faktiskt börjat lite smått på
arbetet om diabetes. Tråkigt och ointressant men de måste göras.



Nej nu ska jag packa ner historia böckerna och lite så för att sedan traska
mot skolan. Sen blir det till körskolan för att köra usch vill inte det är inte
ett dugg roligt. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0