LÖRDAG

Underbara sol som verkar ha kommit för att stanna.
Dagen idag började med att jag mamma Jonas och Maya
var på stan och kollade runt lite efter presenter till mig som fyller
år om en vecka ja nästa lördag dvs.

Jag gillar att fylla år men jag tror jag har växt i från de där att det handlar
om presenter när man fyller. Jag gillar gemenskapen och såklart den där
extra uppmärksamheten man får :)

Annars idag har vi grillat med familjen och Jonas och hans tjej kom över
med deras hund. Gandih heter den och är en blandras mellan amstaf och
pittbull tror jag. Ja den va bara för söt och mysig men får se om man tycker
den är lika söt när den blir stor haha!


Jag och mitt lilla barn





Jag måste nog erkänna trots att jag har stor respekt och tycker såna hundar
är otroligt farliga så är han nog den sötaste hunden jag sett!

Förresten åkte jag ner och träffade Evelina på stan och hennes "date". Jag måste
ju såklart bedömma och kolla om det är något att ha haha. Men han verkade vara
en super gullig och trevlig kille precis som det ska vara :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0