Tråkig blogg

Hallå
kan börja med att Nattis tycker jag har en tråkig blogg 
taskgt så som jag kämpar med den haha


Idag fick jag sluta tidigare från praktiken hela 45 min jippi:)
Jag tog bussen ner på stan och sen mötte jag Nattis på stan
och ja,vi gick hela vägen hem det tog lite över en timme och jag såg
ut som en levande snögubbe när jag kom hem!

På vägen hem höll man också på att halka ett x antal gånger
men vad gör det? massa skratt och flams blev det som vanligt när man
är med Nattis pattis.


Jävla tjat om den dära super snygga klänningen jag vet men vet ni vad
mamma ringde mig på praktiken och berätta att hon hade ring till Tuna Park
och där hade dom en kvar i min storlek YES! Dom som jobba där skulle lägga
undan den så vi ska åka och köpa den i morgon HAPPY



lite smakprov från ute-vistelsen
med snö-mannen n

Godnatt / M

Kommentarer
Postat av: nattis

nej, den är söt o bra älskling

2008-11-24 @ 22:09:08
Postat av: malin

oj du ändra dig fort där haha ;)

2008-11-25 @ 08:21:42
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0