söndag

Hallå godmorgon!
Idag vaknade jag vid ca 09.00 och jag bestämde mig faktiskt för att gå en promenad
ensam och lyssna på musik så det gjorde jag i ca 1 timme. Det va verkligen skönt
speciellt när man kom in i värmen igen.

Jag känner  verkligen att jag måste börja med mitt projektarbete, vi skulle börja
med det direkt efter sommarlovet och vad har jag gjort? Absolut ingenting
Jag hatar projekt arbetet man får ångest av att tänka på det.

Nu ska jag göra en smarrig frukost och ska försöka städa på mitt rum för det har jag heller
inte gjort fast ja sa att jag skulle det, man skjuter upp det tråkiga hela tiden så ligger de
och klämmer i bakhuvudet.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0