snöstorm

Hallå där!
Idag är det snöstorm ute och jag har redan halkat två gånger usch.
Det är jätte kallt ute och de är faktiskt så mycket snö att man kan åka pulka eller hur?

Idag höll jag på att tuppa av igen på min praktik inte pga något äckligt utan har långt blod tryck
och äter alla möjliga mediciner men det är iallafall tur att ja känner av att de är på gång
att hända så jag hinner sätta mig ner, det är hur läskigt som helst att svimma, tycker jag.

Jag är inte så bra på att komma på intressanta saker att skriva men blir väll bättre med
tiden haha!

 På fredag skulle jag till stockholm men nu ska jag iallfall inte det så jag och min älskade
Evelina
tänkte ta och kolla på bio eller något sånt :)



puss v

ps.
smygreklam
nattasj.blogg.se

Kommentarer
Postat av: nattiz

hatar att svimma me2

2008-11-20 @ 00:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0