ingen rubrik

Jenny och förbi hos mig och snackade skit allt mellan himmel och jord det va trevligt
förutom när vi väntade på hennes buss för då skrämde vi upp varandra så båda fick
tårar i ögonen usch nej ska inte skriva mer om de för då kommer jag absolut inte kunna
sova.

Gud vilken skön helg det har varit, har varit hemma före 12 både fredag och lördag och
känner mig ändå inte utråkad! Känns som man behöver vila ut sig ibland riktigt ordenligt.


Har "slagit in" (skrivit) min första julklapp idag det är faktiskt kul speciellt och ge bort presenter
ja om personen gillar det man köpt förstårs men jag vet iallafall att Evelina gillar de här sådetså!

Nu ska jag lyssna på musik och njuta av livet
hej och godnatt v



så ser det ut
haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skoja inte, fan satt och tänkte på det på bussen. fan fan fan ja vill aldrig! :'( bääähä! älskar dig gumman!

2008-11-23 @ 13:02:54
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0