Godnatt

Det här blir mitt sista inlägg för idag.
Det blev inget pluggande idag heller tyvärr, jag måste skaffa lite jävlar inama!
Idag har jag som jag skrev tidigare varit ute och gott i vinter vädret sen har jag
faktiskt städat mitt rum och hjälp mamma och  tvätta.
Sen har jag faktiskt inte gjort något mer förutom att settat vid datan.

Nattis har fixat lite på min blogg och ja det vart ju bra i de hon gjorde men ska
försöka fixa fram en finare bild :)

Imorgon börjar jag vid 12.30 har jag för mig om inte ännu senare men så slutar jag kl 21.00
det är ju mindre skönt. Det är så lugnt på praktiken då så jag får världens myror i benen
och känns som de börjar kocka i mig av rastlöshet, tiden går ju så otroligt sakta när det inte
finns något att göra.

Nu ska jag stänga av datorn och plasera mig skönt i soffan och vänta på att
Ensam mamma söker börjar kl 20.00.

godnatt !

"låt hela världen se
ditt vackra leende"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0