färgning

Tja igår blev jag "lång ledig" från praktiken och jag fick även sluta mycket tidigare halv 1 :)
så jag åkte hem till Jenny för hon bor inte så långt i från min praktik. 

Vi åkte hem till mig sen och då skulle ja slinga hennes hår som kändes som en evighet
och hon skrek för fullt av smärta, ja tyckte det va kul :) haha elak! Resultatet blev iallafall
suepr bra!

Jag har nyss kommit hem från en lång natt och så hittade ja nyss chokladbollar i kylskåpet :D

Nu ska jag äta frukost, ringa evelina och duscha för det är inte så många timmar kvar innan
jag ska träffa henne (vid halv5-6) någonting!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötis =) jajävlar va ja gapa! haha

2008-11-21 @ 16:01:24
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0