Evelina

Det var hur mysigt som helst att träffa Evelina, även om det bara blev till 22.10 för
sen va hon tvungen att åka hem :(. Vi åt iallafall mat på gränden och sen fikade vi
Bion skippade vi tyvärr för det fanns ingen som "föll oss i smaken" haha

Mycket skratt blev det iallafall och det är tur det, det är så skönt att bara få skratta av
sig, åt så töntiga saker om man säger så och även gamla minnen.

Nu är jag iallafall hemma och inte gnäller jag för de heller, det är skönt att komma hem tidigt
ibland och sitta i mys-kläder och äta lite godis. Just nu har jag ju roligt sällskap på datan också
jo de är steckkkk nattis som underhåller mig hur kan man ha så kul genom datan?
Ja jo, det säger ju sig själv!


juste har hitta lite julklappar som ja ska köpa eller ja haha har hittat till Evelina den fina :)
nej sitter här och skriver en massa skit bara som ingen vill läsa.

Godnatt nu ska ja fortsätta mysa :)


missyou v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0