dataförbud

Skrev ett inlägg men när jag skulle spara det så försvann det så får
sammanfatta det jag skrev innan :)

Mamma kom in idag när jag satt och skrev mitt tidigareblogg inlägg idag och säger
-du har dataförbud!
-jaha och?
Då har tydligen Lars sagt till mamma för två dagar sen att jag har dataförbud men det har
ingen sagt till mig, vilken råtta!


Jag är iallfall nyduschad och ska strax göra mig i ordning, Jag ska träffa Evelina på stan kl 17.00.
Så nu sitter jag och väntar på pappa, för han ska lämna pengar till mig vilken tur att ja fick de idag
iallfall :)

Jag och Evelina ska mysa idag, vi ska äta mat på stan och gå på bio (men vilken vet vi inte ännu)
Nu har jag lite brottom hejdå!



jag älskar dig
du är bästbäst v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0