Hemma

Goddagens!

Nu har jag nästan precis kommit hem från Huvudstaden
Stockholm. Det var en jobbig resa hem. Jag gillar inte att
åka tåg eller ibland kan det vara skönt men inte när man
inte får sitta på en riktigt plats. Då kan iallafall inte jag
slappna av.

Ja och nu ska jag bara slappa har haft riktigt hemlängtan
även fast jag var borta en natt, men den blir så för mig när
man inte har sina saker runt om kring.

Kvällens tvprogram blir
19.00 Singing bee
20.00 Bonde söker fru

Förresten är det Julavslutning i morgon den
börjar kl 10.00 och sedan vid 13.30 ska jag
på möte på Jonasborgsboende för missbrukare
Mitt projektarbete handlar om missbruk (droger)

Puss


Kommentarer
Postat av: therese

tack sötan :D<3

2008-12-18 @ 22:42:20
Postat av: Hökarängen bästa svängen

ja gud vilken hemlängtan. Jag fick juh sitta och trösta dig i flera timmar :)

2008-12-18 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0