TRÄNA PÅ FEELGOOD

Har varit på Hälla och kollat lite försöker hitta nyårs skor men hittar inga
alls. Köpte ett par vanliga svarta pumps för mina har gott sönder plus
lite annat krafs som lösögon fransar.



Svarta pumps
Skokräm/ skoputts
Lösögon fransar
Läppglans


Jag ska snart följa med Evelina till Feelgood och träna lite det känns väldigt
jobbigt men brukar tycka det är skönt efter. Bra start eftersom jag och Natta
snart ska köpa kort på Friskis och Svettis gympa, det tycker jag är bättre
för då blir man peppad av de andra och det är roligt.
När jag gymmar har jag lätt att ge upp när det börjar bli lite jobbigt och det
är inte alls lika roligt.

Nu ska ja packa lite och fixa inför
att träna!


Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Tusen tack:D



Jag älskar dina skor =)

2008-12-30 @ 14:28:14
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: evelina

Dem var jätte fina ju:)

2008-12-31 @ 00:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0