Tråk

Jag har inget att göra och orkar inte
ta mig till duschen som jag sa.


Ditt hela namn: Malin Sjölund
Längd: 170
Spelar du något sport: nej det gör jag inte
Vem är snyggast: Mischa barton
Vem vet mest om dig: Evelina
Vilka sjukdomar har du: Ja inga, förutom förkyld just nu
Fobier: Spindlar
Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: Nej fast de skulle inta va helt fel att ha
Vill du gifta dig: Nej det skulle jag aldrig göra
Din hårfärg och frisyr: Brunt och just nu morgon rufs
Har du glasögon: Ja fast jag är inte bra på att använda de
Hur ser din plånbok ut: Svart
Vad köpte du senast: Present till min lillebror
Hur mycket pengar har du: Några kr
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej de är Malin
Senast kramat: Evelina
Vem sov du hos senast: Evelina
Stjärntecken: Oxe
Ögonfärg: Blå
Kall favoritdricka: Coca cola
Varm favoritdricka: Te
Säger ofta: Men grejen är att
Saknar du någon: Ja
Du fikade senast: Igår
Hur känner du dig nu: Seg och trött
Kan du laga mat: Beror på vad
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt
Är du smart: Ja rätt så
Snarkar du: Nej det tror jag inte
Är du aktiv i skolan: Vadå i elevråd och sånt? Nej
Speciell händelse i ditt liv: Allt


åh jag vill verkligen ha sommar, även hur mysigt det än
är med snö har jag tröttnat på tjocka och varma kläder
blir irriterad så fort jag sätter på mig det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0