Sjuk?

De här går inte alls bra försöker fixa lite och så men gud vilka
svettningar och huvudet exploderar, det fattas bara att man
sjuknar in jag som hållt mig frisk så länge nu.

Tiden går så himla sakta jag vill bara komma hem till Evelina nu
och inte är ja sugen på mat heller längre det blir jag inte när
jag är sjuk.

Vad som händer med Lisa och Evelina idag vet jag inte
Kanske singstar? Ja då får dom roligt iallafall för jag är
så himla bra på det. Det blir iallafall lugnt för Eve mådde
inte heller så bra. Och sen finns det ju inte så mycket att
göra i Surahammar heller för den delen.


Ha det bra nu ska jag gå
och vila medans jag väntar
att på att klockan ska ticka iväg


Puss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack desamma:)

2008-12-06 @ 18:02:58
URL: http://ulrika89.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0