Plugga

Mötet gick bra och fort nu har jag fått jävlar inama!
Nu har jag pluggat i en timme och det känns jätte bra
jag är hur stolt som helst över mig själv. Jag får
bara inte tappa lusten senare.

Jag och Natta gick hem idag vi var super duktiga
verkligen. Man hinner prata om så mycket och så känns
vägen då så himla kort på samma gång.

Evelina smsande mig och fråga om vi skulle fika
vid 17.30 så vid 17.00 tar jag bussen ner mot stan
men det är femtio minuter kvar tills de så jag ska
fortsätta med mitt pluggande.

Imorgon är det begravning vilket är mindre
kul, men de får vi tänka på då och inte nu
hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Hökarängen bästa svängen

nääämen gud vilken plugghäst :P

wohowowowooowoowooo kolla plugghästen.



ne skoja. det är bra :) keep up the good work

2008-12-15 @ 16:13:49
Postat av: nattis

super duper duktiga!

2008-12-15 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0