MYSIGT I PYJAMAS

Hemma och mysig i min pyjamas som jag älskar den är så
himla super skön skulle kunna ha den dygnet runt :)

Det var iallafall trevligt på pitchers den korta stunden jag var där
även om jag inte kollade så mycket på själva fotbollen som visades .
Jag lämnade till slut stället och gick och åt med Jenny :)
Gott var det och munnarna gick i ett på oss.


Jenny v



jag ser dig i mig, jag ser mig idig
vi är så lika samma tankar samma liv
när du ler är det äkta när jag ser din
smärta av något som dig tynger är vi
båda i botten tilsammans i mörkret

när du är förälskad ser jag det före dig
då ser du på mig att jag vet då anar du
dina egna känslor och blir kär vi finns
för varandra även om ingen annan är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0