Lugg

Julavslutningen gick bra och även mötet, fick reda på de
fakta som jag behövde :)
Det är lite läskigt om man tänker att man aldrig mer kommer
ha jullov som man hittils har haft i alla dessa år.

Idag klippte jag mig, det blev inte så bra inte som jag tänkt mig.
Det slutade med lugg och jag ser verkligen liten ut. Men jag har
inte fixat till håret själv än och det brukar bli bättre när man gör det.
Eve följde med som moraliskt stöd och då fick jag även mina
Julklappar ett par stora örhängen som man kan ha till fest och även
ett par små till vardags :)

Kanske slänger upp en bild på det nyklippta senare om jag
fastnar på bild haha och även på mina nya örhängen :)

puss


Kommentarer
Postat av: Fina

Ja, passa på och njut!



Jag blev också så himla missnöjd när jag klippte lugg. Men det blev mycket bättre efter typ 2 veckor när den hade vuxit lite och klippchocken hade lagt sig!

2008-12-19 @ 18:34:35
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: Hökarängen bästa svängen

kan man köra sådär som man gör med rockringar, med dem stora örhängerna? tänkte att då kan du juh ha dem som tränings redskap samt ha dem på fest som örhängen. Briljant ide´ av ett geni som mig :)

2008-12-19 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0