Hällashopping

Hur trött om helst har jag ändå lyckats tagit mig upp
Jag somnade vid fyra ungefär.

Jag förstår mig inte på vädret som är just nu, när jag vakna
blev jag sugen på att gå ut och lägga mig och sola. nerå!
Men det är skinande sol och klarblå himmel. Inte så konstigt
att man inte känner av de minsta julstämningen.

Jag har absolut ingen lust att åka ner på stan idag som jag
kände igår kväll, gå där och svettas och trängas med alla
galna människor. Men jag ska nog gå till Hälla istället
nära och ändå bra!

Så det gör jag får se om jag blir klar till
strax efter 12 ellernågot sånt.

puss


Kommentarer
Postat av: Hökarängen bästa svängen

nått till mig som ska inhandlas? :P heheheh

2008-12-21 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0