*

Nu är jag hemma och sjunger schlager låtar för
full hals, som tur är det ingen hemma.
Tänkte mer tur för dom för det låter inte vackert hur
jag än försöker men inte bryr ja mig väl om det :)



måste ju visa en bild, men som natta sa
luggen ser mycket bättre ut i verkligheten
den ser så perfekt klippt på korten.


mig och nattis lite upp och ner.
Där fick ni lite smakprov på de.
Förresten är de där ett par av örhängerna jag
fick av Evelina i förtidig julklapp. Älskar dom
dom är lite mönstriga men det syns inte på korten.


De va då en vacker syn haha
munsår?

Kommentarer
Postat av: linneanea

ja , britney börjar se ut som sitt gamla jag.. hoppas det håller i sig och att hon kommer tillbaka n:)

2008-12-20 @ 23:58:07
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
Postat av: Hökarängen bästa svängen

faktist påfresstande att se bilder upp och ner eftr en kryssning med massa vågor. Snygg du vart i håret förresten malin :)

2008-12-21 @ 12:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0