Fiskminne

Hade fin besök nyss av mamma och tur va de att hon kom haha. Jag var och handlade lite saker till köket som tavlor tavelhylla, vinglas m.m. Låste upp dörren rensade lite plats i skåpen men jag kom inte på vad jag gjorde plats för konstigt när jag inte hade med mig mina saker in utan glömt allt (färutom mjölk och bröd) utanför dörren där jag ställde de medans jag låste upp dörren. Snacka om fiskminne. Man kan ju undra om sakerna skulle varit kvar om hon inte hade kommit.

Handlade även lakan blommor och lite smått och gott. Är ute efter nya vita möbler till köket och de hittade jag på internet som vi ska beställa imorgon. Det kommer bli ursnyggt.

Nu blir det De okända och efterlyst efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0