Uppe med tuppen

Nu har jag varit inne ganska mycket på bloggen har varit uppe hela natten och tog mig
nyss ett varmt bad jag har även snart packat klart det är bara det sista som ja ska använda
senare. Jag börjar känna mig en aning trött men somnar jag nu så kommer jag nog inte vakna
idag men jag har bara mig själv att skylla.

Mamma kommer och hämtar mig vid 10 så kör hon mig till Nattis så ska vi utträtta lite ärenden
innan vi beger oss mot stockholm där båten senare ska ta oss mot Riga. Jag hoppas av allt
att det blir bra och kul trots allt krångel som följt med (som vanligt).



Hörs

Kommentarer
Postat av: erica

hoppas du hade kul! :)

2010-02-11 @ 18:52:34
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0