Torsdag

Jag kan ju börja med att gratulera Evelina på sin inte tonårsdag för hon fyller nämligen
20år idag hon börjar bli skapligt gammal åren går fort men ja tror inte man förändras så
mycket för det förhoppningsvis inte.

Jobbat har jag gjort idag och även varit och förlängt min deligering som man måste ha
för att få ge ut medicin. Den hade tydligen gått ut. Så nu är det fixat jobb blir det även
imorgon. Jag skulle bli glad om solen lyste in genom fönstret när klockan ringde så man
slipper att nästan vara gråtfärdig för man är så jäv.a trött usch fattar inte.

Ska slänga in en video på Maya som krångla igår men som funkar idag och den är tillägnad
till våran kusin Sandra men ni andra får såklart också kolla om ni har det intresset.


Hej!

Kommentarer
Postat av: nattis

De är ju i alla fall inget skoj när man säger att hon är världens sötaste unge, herreguuuuud mayseeeeeen!

2010-01-14 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0