Thailand

Har nyss kommit hem till mamma för att hämta lite saker och även min cykel som är
nylagad så nu kommer jag susa fram. På stan tog jag en fika med Nattis på brynolf
bagare av alla ställen men när sötsuget är framme är det bara att trilla in på närmaste
stället. Kryssningen är betalat och allt är klart så alla är glada och nöjda och även
ett par örhängen fick följa med hem mer än så blev det inte idag.

Nu ska jag ta min racer och cykla hem för Evelina är på väg och då blir det mat prat
skratt och allting annat som passar perfekt på en tisadag. Förresten är man ju inte
alls nå avundsjuk på Sandra som sticker till Thailad om en månad ca. De är ju tur de
att man föredrar snön och kylan före värmen så man slipper vara avis :).





Man är ju mycket hellre i en skidbacke i sälen en ligger på en kritvitstrand i thailand
eller inte fyfan va avundsjuk jag är!

Kommentarer
Postat av: sasssiiieyy

gummsan du får följa med i min väska :)

2010-01-12 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0