Shopping

Jaha idag har det blivit lite små shopping och lunch på stan med Nattis. Lönen kom ju
och så klart måste man spendera. Fick med mig en långt frodral eller vad man ska kalla
det och koppar från fiippa k och lite annat smått. Nu sitter jag hemma och har äntligen
fixat bredbandet så sitter så skönt i min soffa med filt choklad snus kan inte bli bättre.

Det blir inget annat ikväll för mig förutom kolla på AA senare eftersom det blir jobb i morgon
drygt i detta väder det är ju snöstorm. Så jävla trött på snö jag avskyr det.

Jag tänkte avsluta med en video på Nattis jag gråter när jag kollar på den så dålig humor
Jag spelade in denhos peter i slutet av sommaren precis efter jag kommit hem från cypern.
De är istort sätt såhär våra dagar ser ut när vi inte gör nånting.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0