Bilder

Har nyss kommit ut från en dusch vilket var behövligt. Jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt, Jag känner mig  fortfarande full och sömnbrist har man fått som om man inte redan hade det innan. Jag kommer inte skriva något om kryssningen men jag kan berätta att det var galet kul och lyckat. Men som vanligt kan det inte vara hundra % för sista kvällen får jag ett sms som gör att alltig brast. Hur jag än försökte släppa det för studen och bara ha kul så låg det i bakhuvet.

Hur många gånger det än brister så slutar man aldrig aldrig hoppas att en dag så kommer allting bara vara bra.




Det är i stort sätt bara bilder på mig och Nattis. Nu har jag inte tid längre för jag ska ta en tripp till mamma men lägger in några flera senare. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0