Barnvakt

Jag är barnvakt åt Maya eller vakt och vakt jag har valt det själv. Lillen somnade strax efter åtta och jag känner mig verkligen som en ensam ung mamma, Det vill jag aldrig bli åldern spelar ingen roll för jag vet att jag klarar av det med tanke på att jag redan känner mig som en ung mamma men jag skulle aldrig vilja stå där ensam med ett barn. Man tror att man klarar allt och allt är så enkelt men när mamma fick Maya har jag insett hur jobbigt det kan vara även om det är otroligt mysigt och roligt.

Hon brukar sova lite halvdåligt och i natt hade hon stuttit sig upp mitt i natten och tok-visslat i över en timme haha. Hon är så himla gullig lille bebisen när hon visslar haha. Nog om bebis snack. Jag känner mig själv trött och är så glad att det blir en nästan jobbigt lugn helg men jag behöver det.


Trött och ledsen bebis för att behöva vara på golvet i två minuter medans jag bädda upp sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0