Onsdag

Jag skulle lämna in min mobil på lagning men de va tydligen ingen ide för de skulle ändå
inte gå att laga jag blev så förbannad. Jag har inte lust att köpa en ny mobil de är onödigt
och dyrt eftersom ja inte är nån som bryr mig om tekniska saker men samtidigt är de väl
bättre att lägga ner lite pengar än att åka hem med en mobil som liknar 3310 jag vet inte.

Ja har blivit sparsam från och med nu jag ska lämna tillbaka de jag handla igår och inte tänka
på att köpa saker som ja tror att ja behöver tror att ja vill ha och sen när man tagit bort pris
lappen och så så upptecker man att man alls inte ville ha den. Typiskt mig.

Pappa fyller år idag så jag ska åka hem till han senare vid 16.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0