Åh!

Irriterande jag gjorde om min blogg men han inte spara innan allting krascha min tv har gott
sönder allt går sönder i min väg. Jag har iallafall varit på IKEA med mamma idag och kollat
lite och köpt lite saker för snart flyttar jag, dom som hyr Jonas lägenhet flyttar ut senast
första december jag längtar verkligen jätte mycket. Att bo själv att göra som man själv vill
och allt som hör till.

Rolig fredag blir det också jag ska åka mot jobbet om ungefär 15 min och jobba till kl 21.00
Världens roligaste jobb i världens roligaste väder hurra! Sen imorgon jobbar jag också men
bara 7-30-12-30 förhoppningsvis, om jag inte måste jobba över. Sen får jag en ledig söndag
för då ska vi hälsa på Jonas! :)


Bye nu ska ja byta och åka

Kommentarer
Postat av: evelina

Sen så hann du även träffa lilla mig:)<3

2009-11-08 @ 21:56:52
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0