HELT SLUT !!!!

Skoldagen idag har gott bra trots att jag är helt slut och somnade
så skönt på sista lektionen. Men de är inte så konstigt när man
har ansträngt hjärnan i fem timmar på hålet, med att plugga till
Hi-provet som är i morgon. Jag är så duktig.

Jag ska snart fortsätta att plugga Hi och försöka få lite tid att ringa
min bästa vän. Inte ens har man haft tid att prata i telefon på hur
länge som helst, de va nog i fredags sist. Vi som brukar prata hela
dagarna, varje dag!

Men både hon och jag har verkligen haft fullt upp och nu när vi är
lediga tors-sön ska vi träffas för umgåtts har vi inte gjort på två
veckor :o!


Ska ta något att äta så man piggnar till och ta min första
snus idag (trappar ner för att sluta) pcj sätta igång att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0